Рейтинг темы:
  • Голосов: 4 - Средняя оценка: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FOOD! what is your favorite
Zakkyliar Не на форуме
Member
***

Сообщений: 200
Темы: 1
У нас с: Jun 2013
Рейтинг: 24
#51
RE: FOOD! what is your favorite
In turkey, the one in your pictures is called "döner". Means its spinning Rofl It's not really hygenic I know but its hard to resist hahaha Rofl And yeah they are usually served inside bread, the one in your last pic is called "dürüm". Kinda looks like burrito in that form Rofl

Цитата:Kebab... hmm.. yum yum with garlic sauce and Turkish bread.
Its called adana kebap and usually its eaten with this thing.
[Изображение: yaz%20resimleri%20449.0.jpg]
[Изображение: yaz%20resimleri%20450.jpg]
(Последний раз сообщение было отредактировано 07-02-2015, 12:57 AM пользователем Zakkyliar.)
07-02-2015, 12:55 AM
Найти Ответить
tears_of_fire Не на форуме
Posting Freak
*****

Сообщений: 2,622
Темы: 13
У нас с: Jan 2014
Рейтинг: 115
#52
RE: FOOD! what is your favorite
(07-02-2015, 12:55 AM)Zakkyliar Писал(а): ...... Kinda looks like burrito in that form Rofl

right Grin but burrito or, as we call it in Italy, PIADINA, is thin and flat...... the bread I eat at "my egyptian" that he makes at the moment, is thick and very soft Yahoo like in your pictures, but not so long Smile3
(Последний раз сообщение было отредактировано 07-02-2015, 01:01 AM пользователем tears_of_fire.)
07-02-2015, 01:00 AM
Найти Ответить
beernd Не на форуме
Senior Member
****

Сообщений: 547
Темы: 12
У нас с: Dec 2012
Рейтинг: 51
#53
RE: FOOD! what is your favorite
Man you guys are posting porn here!...
FOODPORN Laugh1
07-02-2015, 01:07 AM
Найти Ответить
tears_of_fire Не на форуме
Posting Freak
*****

Сообщений: 2,622
Темы: 13
У нас с: Jan 2014
Рейтинг: 115
#54
RE: FOOD! what is your favorite
(07-02-2015, 01:07 AM)beernd Писал(а): Man you guys are posting porn here!...
FOODPORN Laugh1

Laugh1 Laugh1 Laugh1 we need a musical break, remaining in the topic......





Laugh1
07-02-2015, 01:11 AM
Найти Ответить
Zakkyliar Не на форуме
Member
***

Сообщений: 200
Темы: 1
У нас с: Jun 2013
Рейтинг: 24
#55
RE: FOOD! what is your favorite
(07-02-2015, 01:11 AM)tears_of_fire Писал(а):
(07-02-2015, 01:07 AM)beernd Писал(а): Man you guys are posting porn here!...
FOODPORN Laugh1

Laugh1 Laugh1 Laugh1 we need a musical break, remaining in the topic......

Laugh1

Yeah thats a great song! But what comes to my mind is this when talking about food Laugh1


07-02-2015, 01:16 AM
Найти Ответить
tears_of_fire Не на форуме
Posting Freak
*****

Сообщений: 2,622
Темы: 13
У нас с: Jan 2014
Рейтинг: 115
#56
RE: FOOD! what is your favorite
Laugh1 Laugh1 Laugh1 CANNIBAL CORPSE - eaten back to life Laugh1

[Изображение: 01EBTL.jpg]
07-02-2015, 01:21 AM
Найти Ответить
Zakkyliar Не на форуме
Member
***

Сообщений: 200
Темы: 1
У нас с: Jun 2013
Рейтинг: 24
#57
RE: FOOD! what is your favorite
I wouldnt eat myself but eating some good kebab back to life sounds great Rofl
07-02-2015, 02:12 AM
Найти Ответить
beernd Не на форуме
Senior Member
****

Сообщений: 547
Темы: 12
У нас с: Dec 2012
Рейтинг: 51
#58
RE: FOOD! what is your favorite
Foodporn became bizarre food Laugh1
Like this dude Anthony Bourdain... that duded tries food no matter what it looks like or what it smells like... I wouldn't eat a black egg for example... omg only the looks make me Bad
07-02-2015, 06:04 PM
Найти Ответить
tears_of_fire Не на форуме
Posting Freak
*****

Сообщений: 2,622
Темы: 13
У нас с: Jan 2014
Рейтинг: 115
#59
RE: FOOD! what is your favorite
Laugh1 let's go back to some more "normal" food, ok ?! Grin

Take a look at this one......

[Изображение: condiglione_02.jpg]

[Изображение: dscn4172.jpg?w=648&h=486]

this is CONDIGLIONE and it's a food very good to eat in summer when there outside all is hot and sunny...... it's a mixed salad of a lot of things and may vary following the fantasy of the chef, but the usual elements are tomatoes, boiled eggs, tuna, anchovies, onions, pieces of stale bread and black olives...... all flooded in a lot of extra virgin olive oil and with a lot of black pepper...... Yahoo
(Последний раз сообщение было отредактировано 07-02-2015, 11:23 PM пользователем tears_of_fire.)
07-02-2015, 11:23 PM
Найти Ответить
beernd Не на форуме
Senior Member
****

Сообщений: 547
Темы: 12
У нас с: Dec 2012
Рейтинг: 51
#60
RE: FOOD! what is your favorite
Looks damn good... but olives... brrrr
07-03-2015, 12:30 AM
Найти Ответить


Переход:


Пользователи просматривают эту тему: 3 Гость(ей)